bloggar om måndag, tisdag & idag onsdag..

14 juni ) måndag.
började med att gå upp någonstans vid 11. Satt och frös till mamma gjorde mat. Sen busade jag med techno lite. min älskade hund♥
Aja, mamma ska snart ut på promenad, med moster då rå.
Blir att vara ensam hemma typ en timme(y) " skit kul "
Imorgon ska jag va med min saknade kusin Emelie niklasson.
Hon har fått kille oxå! Grattis gmn.

15 juni ) Tisdag.
Idag ska jag va med min kusin om hon nu svarar:P
Aja.. syrran ber om mackor som jag inte orkar göra.
Haha :D
Hon väckte mig idag:o
Första gången jag sov längre, vart ganska förvånad om jag ska erkänna.
Undrar vad emelie och jag ska göra idag. Hoppas det blir kul.:D
.....
Klockan är strax 15.00, pratar med emelie i telefon. Hon sover här :D
Gjorde macka till madde sen.
för mitt huvud försvinner annars:(
nevers, tror inte på sånt hon säger.haha!:D

16 juni ) onsdag.
Vaknade med min kusin bredvid. Vi kollade på film.
The strungers eller nått hette det. :p
Efter filmen tog vi och åt lite, sen stack vi till stan.
Köpte varsin klubba och en coca cola:D
Sen satt vi i hamnen och kastade stenar på svanar och ankor (y)
haha..
ingen anföll iallafall som jag trodde. Tur det.
Aja , sen smsade jag macke k , och vi gick upp till buss stationen och snackade lite.
Sen cyklade vi hem.
Ajuste!
jag och emelie tog sönder min mammas pakethållare!:o
snacka om att vi garvade mycket då. Skruven låssnade haha!
Aja , emelie stack för kanske 3 timmar den. Sitter just nu i köket och hör mamma snarka -.-'
haha nejmen det var allt för idag tror jag!
nej just det! Emelie och jag tog och badade i varamon sen vid typ 9. Nu på kvällen asså.
Skit kallt. Men endå askul!
Aja,vi ses mina bloggläsare !♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!