Ellie har gått & Emelie kommer strax!

Idag sov ellie hos mig som jag hade skrivit tidigare! ;)
Vi kolla på :



JAG REKOMENDERAR DOM OM NÅGON VILL SE SKRÄCK!!! :D

Paranormal Activity - en film man kan bli rädd av!
Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt
och för att skaffa bevis installerar de en
övervakningskamera som ska registrera allt som händer
när de sover.
-----------------------------------------------------------------------
The unborn - Värkligen äcklig!
Det händer att själen efter en människa som dött, är så ondskefull att vägen till himlen är stängd för den. Istället tvingas den till en ändlös vandring i gränslandet mellan världarna på ständig jakt efter en ny kropp att ta i besittning. Och ibland lyckas den.
-----------------------------------------------------------------------

Emelie sover här hela helgen nu! :D
det kommer bli jätte kul.
Håller på att ladda ner : Blonde and blonder
Filmen handlar om Dee & Dawn två dumma blondiner som börjar med att dom ska lära sig flyga. Sen hamnar dom på andra olika äventyr, som att bli förväxlade som lönnmördare

någon som har sätt den?
Isåfall. Skriv gärna en kommentar om filmen. :D



emelie

filmen är sjukt bra tycker jag !

en film som man verkligen kan skratta till ibland!

rekomenderas för filk med min dåliga humor :)

Nevars , en bra & rolig film .

titta på den vetja :)

2010-06-19 | 23:25:41 | http://mliimlii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!