inte hunnit blogga..

jag har varit upptagen ett bra tag nu. tänkte att jag skulle skriva lite.
jag och asta har sovit i tält. jag minns knappt något som jag gjorde men jag ville tydligen gå på promenad vid 2 - 3 på natten^^
och så ville jag kissa i råssnäs?!
hahahaha :p
men aa... jag sprang runt och lekte fågel påvägen till råssnäs.
för många drickor med engery (stav..)
jaja.. drack bara 2 en vanlig & en med lite vodka i.
räääätt så gott^^
hahaha. men nu ska jag packa för jag ska till pappa.
pusssssssss&kraaaaaaaaam♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!