Michael Jackson vs. Dave Dave



Dave Dave blev svårt brännskadad av sin pappa och fick brännskador på 90% av kroppen. Michael Jackson blev vän med honom och betalade många av hans operationer i strävan efter ett ansikte igen efter olyckan. Efter att Dave varit med i Larry King spekuleras det nu vilt om ifall det kan vara Michael som faktiskt "lånat" hans identitet.


Visst låter det galet att han fortfarande skulle leva, men ändå ser man att den så kallade Dave Dave inte är samma person som tidigare. Titta själv på klippet och se, visst börjar man undra och många frågor bubblar upp. Men framförallt en.


Lever Michael?


tryck här :  [länk]


För proffsen är det inte svårt att ge någon ett nytt utseende. Kolla in det här, man skulle kunnat gå förbi honom på gatan utan att veta om vem det var..






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!