nu är bloggen fixad...

ser ni inte hur duktig jag har varit? Hearden eller vad det heter sitter ju nästan perfa nu :o
jag vet att jag är kung!
Gjorde om Matildas blogg oxå!
www.mhiex.blogg.se
hoppas bara hon vart nöjd såklart!
Nu kanske ni tycker " gud vad hon härmar dig "
jo förstår ni.. jag valde namnet mina vänner!:D
Nu ska jag mixa & pixa bloggen. Pusspuss♥



Matilda ^^

haha ^^

yeah, vart fett nöjd, ehm , tror ja ? xD

Nevars, fett bra.

Och vi diggar ju spöket laban, så jävla sexxyyy :D

2010-06-16 | 17:38:52 | http://mhiex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!