Dagen.

Börjades med att jag vaknade vid typ 10 av att valparna som hördes ifrån köket.
Deras jävla gnäll xd


( bilden är tagen ifrån min systers datorn, klicka HÄR för att komma till hennes blogg )

Efter man vaknat fick man så ont i halsen så man inte kunde tänka sig asså.
Och typ direkt när man har gått upp och satt på sig kläder så skulle man vara hundvakt.
Så jag satte mig vid mammas mini bärbara och kollade runt på bilddagboken lite.
Och nu klockan 23;31, sitter jag vid datorn efter ha kollat runt på tv hela dagen.
Att vara sjuk är verkligen inte något roligt allt. Det suger verkligen om jag får
säga så. Aja, Vad kan man mer berätta?
Jo, jag och Filip har gjort slut. Det höll ungefär 3 veckor.
Men men, för mycker bråk helt enkelt. Så kan det gå om allt gick för fort.
Själv kan jag nästan erkänna att jag & filip träffades och lärde känna varandra 1 vecka.
Sen vart vi tillsammans, och det höll 3 veckor och 1 dag. Så idag lärde jag mig någonting
nytt! Ska man bli tillsammans med en man gillar fast inte känt så länge borde man vara
säker på att man gjort rätt och känner personen helt. Men sånt händer.. eller?
Funderar på att sova snart, börjar bli jätte trött. Ögonen kliar och kroppen drars till sängen
ungefär ;)

Ungefär jag just nu..?;)
Borde sova känner jag, bara min jävla smärta i halsen försvinner och min förskyldning försvann
skulle det vara jätte skönt att sova verkligen!
Så jobbigt att liksom ligga i sängen och känna att man inte kan andas och man orkar inte gå upp och har så ont i halsen att man inte orkar ropa efter nässpray?
Det är ju inte precis någon toppen dag.
Men nu ska jag fixa så att nässprayen är vid sängen och halstabletterna står redo där när jag får ont.
Det blir bra hoppas jag?
Godnatt och sov gott då! :D


Glöm inte att kolla min syster Maddes blogg nu va? Det skulle göra mig jätte glad om nu gjorde!
http://vikkiie.blogg.se
Lova att ni inte glömmer?



H.D HENKE

Viktig du Lärt dig bella !: )

2010-11-30 | 21:22:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!