Nu är jag jätte trött..

Ska nog sova, gud mina ögon vill knappt öppnas efter en blinkning.
Imogon ska jag vara hemma från skolan med. Men som jag skrev i förra inlägget.
Blir troligen skola på torsdag!:D Längtar galet. Alla läxor man har oooooooh! :( 
Kanske inte längtar så mkt längre precis, haha!
Gillar verkligen inte läxor. En diss till det!
Asså man sitter i skolan typ 6 timmar i 5 dagar varje vecka om man inte räknar med loven.
Och jobbar i 5 timmar, men får endå läxor hem?!:o
Helt galet asså XD Ska fråga min lärare det när jag är i skolan.
Får se vad hon svarar haha!
Nu är det 1 december & bara 23 dagar kvar till julafton. Så blir troligen 1 tävling idag och en tävling på julafton.
Tävlingen som kommer idag, kommer senare idag. Eftersom det är natt nu och jag är jätte trött verkligen.
Imorgon då? Alla med på det?... Så bra då! :D
Puss&kram alla bloggläsare, ni får sova så gott!♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!