Precis kommit hem från dagen med filip♥

Gud så underbart det var, och tack för halsbanden sötnos!
Dagen började med att dom stog och bankade på fönstret i köket hah!
Sen iallafall gick men ut med han ett tag, vi gick först till gula huset och satt där och myste ;)
Senare vart det mest bara att sitta i Meddo och ha det ganska kul.
Filip åkte sen vid typ kvart över 8 eller något, och då blev det en puss:O:D
Men aa, det var rätt skönt att han åkte sen, eller aa inte så här "YES HAN STACK" men jag
hade inte ätit något sen dagen så det var skönt att gå hem och äta.

kommer bild på han som jag lovat vid nästa inlägg troligen, ska fan hitta USB-kabeln nu!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!