sannas favorit låt måste jag säga!



KISSAR PÅ MIG HAHAHHA!
snackar med henne på msn kolla xd ;

sanna linde säger:
DEN GÅR HIT , OCH DEN GÅR DIT , OCH DEN GÅR RUNT EN LITEN BIT , OCH DEN STARTAR PÅ ETT KICK , DET ÄR EN MAAAAAAAKALÖS MANICK!

sannalinde

DEN ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BRA HAHAHAHAHHAHAHAH XD

jo alltså strömmen kommer in igenom håååålet där , och går sen vidare till verket fram motorn här , som från driva den här cykelpumpens ... PISTONG (?) som sätter blås på proppellern så motorn går igång

den går hit , och den går dit , och den går runt en liten bit . och den startar på ett kick , DET ÄR EN MAAAAAAKALÖS MANICK!

HAHAHHAH Xd

2010-11-26 | 23:37:25 | http://absolutlinde.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!