Dagen

Började med att gå till skolan, hade gympa.
"Roliga" innebandy.. Fast jag gjorde inget.
Men endå xd
Efter skolan typ 3 timmar efter var det skola igen.
Då var det så kallat öppet hus,där vi sjöng we are the world.
Kommer upp video på det, men jävligt dåligt ljug och bildkvalite så alla vet!
Aja, jag har saknat den här bloggen otroligt mycket..
Jätte ledsen att jag inte har bloggat så mycket, men jag har varit så upptagen
med skolan och sånt.
Har lovat mig lärare att bli bättre i skolan, så jag pluggar på hemma!
Aja, efter öppethus i skolan åkte jag,syrran & mamma till stan.
Jag gick i högklackat och en vit klänning.. Och aa.. Alla glodde som fan.
Hade lust att säga till dom typ ba; jag har sjungit precis, sluta glo!
Men det vågade jag inte hiih :D
vad jag köpte:
En kläning 199;- gina.
Ett kort linne 199;- Jc
Tuggummi (a) 15;- turk affären hihiihih

Kommer bilder på det när jag fått in allt på datorn.
Just det, jag tror jag ska fixa mig en egen hemsida snart.
Men jag skriver det på bloggen då så alla vet om det, om jag fixar mig en.
Men va tycker ni?
Kommer troligen vara med aktiv på bloggen/hemsidan då :D

Ska ladda upp video på youtube och bilder, så det kommer snart!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!