Förlåt igen x)

Ledsen att jag inte bloggat..
Men jag har träffat en kille ni vet ;)
Haha :D
Så han har jag vart med all the time.
Kollade på film hemma hos en som heter william med min kusin och han.
Jätte mysigt faktiskt. Jag har blivit kär :D
Har bara känt han i 5 dar, men aa ;P
Han är jätte gullig, han skriver att han älskar mig och en massa!

Aja nu ska jag till pizzerian med min syster.
Så vi ses ♥

:)

vad heter han du gillar?:)

2010-11-01 | 15:14:52 |
Jenny <3

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAWE!!

så gullig han är mot dig! ♥♥

2010-11-01 | 18:28:01 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!