Rolig dag spenderades med Emelie♥

Gud , tack för dagen gummsan!
Du gjorde min dag fan hah :D

Idag snöade det :o

Fast det var väldigt plaskigt endå.
Menmen!
Hoppas det bara inte blir så mycker snö som förra året :o
Då kunde man knappt gå ut utanför dörren innan man typ sjönk ner
i snön! hahahaha:D

Aja nu funderar jag på att sova, klockan är 22;31.
Haft en lång dag.
Eller nej! , ska lira lite gitarr innan jag sover.
Och troligen imorgon ska jag göra ett video inlägg tror jag.
För jag börjar trötta på att skriva.. hihi!

Men vi ses imorgon puss och kram! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!