tvungen att lägga upp texten asså

Så jävla sant asså!


När en tjej..


- Är tyst,
så rullar det med miljoner tankar i hennes huvud.

- Bråkar med dig,
tänker hon väldigt djupt.

- Tittar på dig med ögonen fulla av frågor,
så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida.

- Svarar jag mår bra efter några sekunder,
mår hon inte alls bra.

- Tittar sorgset på dig,
undrar hon varför du ljuger.

- Lägger sitt huvud på din axel,
så önskar hon att du är hennes förevigt.

- Försöker få kontakt med dig varje dag,
då söker hon din uppmärksamhet.

- Smsar ofta,
vill hon att du svarar åtminstonde en gång.

- Säger; jag älskar dig,
då menar hon det.

- Säger att hon inte kan leva utan dig,
då har hon tänkt klart att du är hennes framtid.

- Säger att hon saknar dig,
så kan INGEN i hela världen sakna dig mer än vad hon gör.



dania

hej fin blogg kolla på min och komentera gärna:)

2010-11-03 | 12:30:15 | http://danniiia.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!