vaknade precis, har tråkigt.. gör ett test!

Din kropp:
hur lång är du: typ 159:)
hur mycket väger du: 46 ):
vilken sko storlek har du: 38 :)
är du nöjd med din kropp: nej.
skulle du kunna plastikoperera dig: nej!
välj en sak du tycker är fulast på dig: allt ;o
vilken ögonfärg har du: blågrå typ :)
vilken hårfärg har du: brunt
har du lång överkropp: nej :p
har du långa armar: verkligen inte xd
har du långa naglar: haha!

Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu: glad :D
vad tänker du på just nu: hasib (a)
saknar du någon just nu: ja!
gillar du någon: älskar*
är du kär: lite mer än kär
är någon kär i dig: japp
älskar du någon: såklart<3!
hatar du någon: ehm.. hata är ett starkt ord
hur är du om du är hungrig: glad :P?
hur är du om du är trött: osocial


Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: vetinte, inte isabelle iaf!
du skulle egentligen velat bo: stockholm :D
din högsta önskan är: bli smal :)
du skulle vilja ha: slut på alla krig i andra länder






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!