Dagen,

Började i skolan, vi hade rätt slappa lektioner..
vi jobbar med frankrike.... känner mig ganska sölig? Vi hade ett land innan (tyskland) som jag inte har klistrat in i den stora boken. Samt är det inte jag som målade denna vackra skapelse... (färgen asså) Det var en kille i klassen som hade lite tråkigt som sagt. Ganska snyggt eller vad säger ni?
Sen kom vi hem till sanna och då fick jag en macka och en hm...orange?xd Vet inte just nu vad det heter men ni ser ju på bilden? hehe... Sen gick vi i stan och jag hittade en tröja som jag köpte. Kommer inte dock upp idag utan på ngn outfit någon kväll maybe?
Sen vart det donken... asså jag åt dock inte allt!? Men jag köpte för att slösa pengar. Hehe. Sanna åt upp mina pommes medans jag åt en halv hambörgare(stav.) & en glass + cola. Omg min mage var väldigt stor påvägen hem måste jag säga. Den hängde nästan till marken? ;)
Vart ganska kallt senare så vi sprang in till ett solarium i stan och värmde oss lite. Bjuder på denna bild tänkte jag.. Jag undrar varför man får större ben när man ligger ner:o? Kanske ganska konstig fråga men man börjar ju undra? hehe. Men nu ska jag sova. puss&kram bella:)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!