hos pappa

Hej allesammans. Som jag skrev i fredags så är jag hos pappa. Jag sitter inte så mycket vid datorn här och så vidare. Glömde usb-sladden så det blir inga bilder till imorgon. Dock har jag inte tagit några bilder ennu.. Men jag får försöka med detta.
Kollade Keelas blogg för inte så länge sen&hon hade en ritplatta..
Vissa vet ju vad det är och andra inte..;) Men en ritplatta är ju en skärm typ så vad du en ritar så hamnar det på skärmen. Do you understand? Haha, klaga inte på min dåliga engelska jag tränar på det ;) Idag vet jag inte vad vi ska göra, blir kanske att åka och kolla på bilar osv, sånt som går ikväll i gamla linköping. Vet ni var jag menar? Hoppas det för jag orkar inte förklara. Ska äta nu vilket som, ciao! ♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!