Tråkig skoldag

Skolan var inte sådär bäst precis. Början började väl ganska bra men sen på slöjden så gick jag till toan och började gråta. Får hoppas jag kommer över personen snart. Men man vet aldrig om det tar tid. Blir skaka rumpa ikväll dåe, får alltid hoppas det blir bättre.
Provade samt mina nya lösnaglar som är korta och jag tycker dom ser mer normala ut. Men dåhär blev det & nu ska jag ta och fixa mig lite, sen kommer matilda och sen vid 21;00 så ska vi dra till skaka rumpa. Bloggar mer och visar kvällens outfit. Puss! ♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!