Alla ♥ dag tävling, vinnare utses på fredag

VINN LÄCKER VÄSKA FRÅN BEBE MED TILLHÖRANDE BEBE DOFT

Var med och tävla om denna läckra aftonväska från BeBe. Du får dessutom med en 30 ml parfym frånBebe (värde 345 kr)

FÖR ATT TÄVLA

För att vara med och tävla om denna gulliga vinst så vill jag veta hur en perfekt Alla Hjärtans Dag såg ut för dig. Kommentera med ditt svar tillsammans med namn och adress. Lycka till :)



andrea

Min alla hjärtans dag såg ut : jag fick av mamma en chokladask och 3 st skräckfilmer, samt en rätt bra dag i skolan :) när man kom hem så var det en god middag och kärleksmums :) hihi och träning :)



Andrea ask

s.storgatan 8

59080 södra vi

2011-02-15 | 17:09:39 |
Mimmi

Min alla hjärtans dag blev med mamma. Vi köpte godis och kollade på en jätte bra film.

2011-02-16 | 23:59:36 |
Birgernikita

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-31 | 08:50:13 | http://birgernikita.blognext.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!