dagen,

Dagen började med skolan, så dålig dag för mig asså. Hade jätte ont i magen och såmen det gick väl över vid typ 3 kanske. Spelade lite spel på msn med Mathias oxå! :D Sen vilade jag lite och kollade runt i mobilen på saker jag inte hunnit kolla ännu. Sen nu har jag och min älskade mamma Helena åkt och hyrt film. Så det blir en filmkväll då somsagt. Man fick en pro parfym också på hemmakväll här i motala.
Asså ge mig! :o den luktar sååååååååååååååååååååååååååååååååågott!!! :D
Rekomenderar till er som använder parfym, verkligen!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!