Vaknade vid 9 ungefär..

och väntade på att matilda skulle vakna.  Vi ska troligen fixa oss och sen åka till donken och äta. Går dagen vad hur tråkig som helst, vi sov typ på discot. Dansade tryckare med victor och sen var det typ bråk för en idiot tjej hadde rivit han på halsen så hans skinn öppnade sig typ. Så jävla trööög :o Aja, bara så ni vet så kommer jag vara väldigt osocial på bloggen till tisdag om inte längre.
sötnoooos min på bild!


aliiiin

matilda såsöt!



vem rev honom? :o<3333333333333

2011-02-22 | 15:42:59 | http://kebabdroger.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!