Tävling!


för att vara med och tävla så ska du gå in på www.stilbruden.se eller http://www.zenzasmycken.se , och välja ut ditt favoritsmycke i någon av länkarna. Du aktiverar din anmälning genom att skriva ett inlägg om denna tävling i din blogg. (länka detta inlägg) 
Sedan kommentera detta inlägg med en länk till smycket + namn och mailadress!
(skriver du något med som t.e.x en motivation om varför just det smycket&varför du skulle vinna ökar din chans till att du blir vinnaren av denna tävling och får smycket)

VINNARE KONTAKTAS PÅ E-POST 3DJE FEBRUARI!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!