Mode; bikbok ginatricot modekungen h&m fargardelinser

Byxor:

Tröjor/linnen:

Skor:

Smycken:

Linser:

Den sista är hetast! :D
-------------------------------
(navel)Piercingar:

(tung)piercingar:

(läpp) piercing:




Kung Evve

åh, behöver massa nytt!

2011-03-16 | 14:34:49 | http://kungevve.se
ANONYM

kan du skriva i nästa inlägg bara så jag ser att du sätt mitt mail :)

:::: Jag undrar var hittar du sidor på olika navelpercingar ? typ vart har du fått bilderna på percingarna :D ? jag är lite intreserad av att ta hol men hittar inga snygga tänkte finns det mera och se coola ja du fattar :)

2011-04-17 | 22:44:25 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!