Big brother

Idag i big brother åkte lilla krille ut, martin och peter kom in till lyckssvit och hamnade i final. Den där stanna upp grejen dom gör, nawe vad söt Martin var när han började gråta när hans syster kom in och sa "jag älskar dig". Så otroligt gulligt tycker jag!
Det här är nog sista inlägget idag om jag inte kommer på något roligt att skriva senare, men det märket vi.
Funderar på att börja lägga in blogg koder och sånt? Vad tror ni? Orkar inte med folk som frågar hela tiden om hjälp hihi.
Krilleboi på bilden! :D





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Isabelle Lindell
Bor: Motala
Ålder: Jag är 13

Övrigt: Jag heter Isabelle Lindell och föddes 1998 här i motala. Mina intressen är att vara ute och sånt. Min blogg handlar om allt från mode till shönhet!